ПЕРВИННА РЕЄСТРАЦІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АБО ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РЕЄСТРАЦІЇ КОМПАНІЇ

pervinna reestraciya

У цій статті піде мова про первинної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) і про те що необхідно знати та яку інформацію треба підготувати до початку такої реєстрації. 

Товариство з обмеженою відповідальністю - ТОВ - найпоширеніша і популярна організаційно правова форма в Україні, наша Юридична компанія в даній статті розповість Вам про те, що необхідно знати для проведення реєстрації ТОВ. Якщо ви обрали організаційно-правову форму своєї компанії - ТОВ, це значить ви визначили як вам зручніше працювати, а якщо є сумніви у виборі організаційно-правової форми ТОВ або ПП - приватне підприємство, тоді рекомендуємо вам прочитати статтю про вибір форми свого бізнесу. Перше, з чим потрібно визначитися, це назва підприємства. Назва має бути прописана у всіх реєстраційних документах великими друкованими літерами, так само, як і організаційно правова форма. У статуті товариства власники можуть визначити коротку назву, а повну назву товариства, необхідно відзначити російською та англійською мовами.

Другою умовою, при реєстрації компанії, я б відзначив юридичну адресу (місцезнаходження) товариства. Юридична адреса буде вказана у всіх документах, а в разі перевірок, контролюючі органи будуть приходити і присилати кореспонденцію саме туди. Ви можете зняти офіс, в якому будете працювати, і вказати цю адресу для проведення державної реєстрації вашого нового ТОВ. У разі частих переїздів з офісу в офіс або небажання власника, директора знаходиться за місцем реєстрації підприємства, є можливість - укласти договір оренди приміщення з компанією у якої ви купуєте юридичну адресу, найчастіше ця компанія може надавати поштово-секретарські послуги.

Третьою умовою, з якою власник повинен визначитися, це статутний капітал компанії. Тут важливо знати про те, що він може бути сформований як грошовими коштами так і майном яке у власності засновника компанії і за один рік статутний капітал повинен бути внесеним у повному обсязі. Про це слід пам'ятати.

Якщо ви визначилися з кандидатурою керівника вашого підприємства (директора), його необхідно призначити. Директор вашої компанії є посадовою особою, і він у свою чергу, буде вести господарську діяльність компанії, представляти її інтереси від імені компанії у всіх органах і відносинах з контрагентами. Можливий варіант створення Дирекції, до якої входитимуть декілька Директорів з різних питань. Законом не заборонено, щоб засновник компанії був і її директором.

Ваша компанія за Законом зобов'язана вказати, якими видами економічної діяльності (КВЕД), вона буде, займається. Їх повний перелік ви можете знайти в мережі інтернет, вони прийняті спеціальним нормативним документом - класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД 2012).

При заповненні реєстраційних форм потрібно вказати телефон компанії, який проходитиме по всіх базах і його будуть знати всі органи державної влади, як телефон, на який вони зможуть у разі необхідності додзвонитися.

Сподіваємося, ця інформація допоможе вам прискорити процес реєстрації Вашого бізнесу.

 

Архів статей

квітня 2024
пн вт ср чт пт сб нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Нове зі статтей

Продовжуємо серію статей «питання які задають на допитах» в якості свідка по кримінальному провадженню - підробка документів стаття...
Які питання задають на першому допиті в Податковій міліції, ви можете подивитися тут, тож плавно переходимо до питань, які вам...
У цій статті мова піде про одну схему порятунку депозиту, сума якого перевищує 200 000,00 грн. (Сума, яку повинні повернути при...